Think Blue.

Koncern Volkswagen nie chce się ograniczać tylko do produkcji samochodów wyróżniających się wysokim stopniem ekologiczności. Naszym celem są koncepcje i pomysły wykraczające poza granice produktów i technologii. Uważamy bowiem, że zaangażowanie na rzecz środowiska naturalnego wymaga poza opracowaniem trwałych i zrównoważonych innowacji także pozytywnych wzorców zachowań. Dla naszych samochodów oraz dla naszego dnia codziennego. Nasza koncepcja "Think Blue." ma za zadanie zachęcić do tego bardziej przyjaznego dla środowiska zachowania.
 
Idea, która inspiruje.
 
Każdy producent samochodów ponosi także związaną z jego działalnością odpowiedzialność. Za swoich klientów oraz za środowisko naturalne. Dlatego też zagadnienie trwałości stanowi w firmie Volkswagen jasno zdefiniowany cel przedsiębiorstwa, a nie tylko pustą obietnicę.

  • Think Blue.Factory.

    Poznaj koncepcję „Think Blue.Factory.”, której celem jest zmniejszenie o 25% wskaźników środowiskowych w fabrykach koncernu Volkswagen.

    Więcej

  • Zaangażowanie w ekologię

    Dowiedz się więcej na temat programów społecznych Volkswagen Poznań w temacie ochrony środowiska.

    Więcej

  • Idea "Think Blue." w Polsce

    Dowiedz się więcej na temat działań podejmowanych przez Volkswagen Group Polska w temacie "Think Blue."

    Więcej

  • "Think Blue." na świecie

    Dowiedz się więcej na temat koncepcji „Think Blue.” w Koncernie Volkswagen AG.

    Więcej